Zobrazeno 1 - 10
of 618
pro vyhledávání: '"Barbera E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Severity Indices of Personality Problems–Short Form in Old-Age Psychiatry: Reliability and Validity.
Autor:
van Reijswoud, Barbera E.1 (AUTHOR) bvanreijswoud@derooysewissel.nl, Debast, Inge2 (AUTHOR), Videler, Arjan C.3 (AUTHOR), Rossi, Gina2 (AUTHOR), Lobbestael, Jill4 (AUTHOR), Segal, Daniel L.5 (AUTHOR), van Alphen, Sebastiaan P. J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Mar-Apr2021, Vol. 103 Issue 2, p174-182. 9p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gina Rossi, Sebastiaan P J van Alphen, Jill Lobbestael, Arjan C Videler, Daniel L. Segal, Barbera E van Reijswoud, Inge Debast
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment, 103(2), 174-182. Routledge/Taylor & Francis Group
Journal of Personality Assessment, 103(2), 174-182. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
Journal of Personality Assessment, 103(2), 174-182. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
The Severity Indices of Personality Problems (SIPP; Verheul et al., 2008) is a popular self-report questionnaire that measures severity of maladaptive personality functioning. Two studies demonstrated the utility of the short form (SIPP-SF) among old
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.