Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Barberà Gregori, Elena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
La evaluación de la educación digital y digitalización de la evaluación son procesos por el que transita tanto la educación digital como la educación digital de emergencia. Aunque el tema de la evaluación, por sí misma, ya es complejo, esta c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0397a32c1bab5bbe365ed91d876dec6f
http://hdl.handle.net/10609/137111
http://hdl.handle.net/10609/137111
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 21
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 11012, p 11012 (2021)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 21
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 11012, p 11012 (2021)
Higher education has been shifted toward blended learning during the COVID-19 pandemic. An increase in social media usage intensity and reduced face-to-face interaction due to the COVID-19 pandemic urged instructional communication researchers to rev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::6715feb6d50f5a537fc01e3e722adb3b
http://hdl.handle.net/10609/136651
http://hdl.handle.net/10609/136651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
The paper presents the design of a self-regulated learning support layer which focuses on fostering learning agency awareness and student ownership in MOOC as quality deep learning indicators. Rooted in self-regulated learning ownership provides rema
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5414af633730d9be059e0d213f15d999
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.