Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Barber, Ana Taboada"'
Autor:
Cartwright, Kelly B., Lee, Sherman A., Barber, Ana Taboada, DeWyngaert, Laura U., Lane, Amanda B., Singleton, Terrain
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2020 Jul 01. 55(3), 345-369.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48587640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Policy Insights from the Behavioral and Brain Sciences; 20240101, Issue: Preprints p27-34, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Townsend, Dianna1 (AUTHOR) dtownsend@unr.edu, Barber, Ana Taboada2 (AUTHOR), Carter, Hannah1 (AUTHOR), Salas, Rachel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Nov-Dec2020, Vol. 41 Issue 8, p778-802. 25p.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2013 Jan 01. 81(1), 22-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594366
Autor:
Barber, Ana Taboada, Klauda, Susan Lutz, Weimeng Wang, Cartwright, Kelly B., Cutting, Laurie E.
Supplemental material, sj-docx-1-ldx-10.1177_0022219420983247 for Emergent Bilinguals With Specific Reading Comprehension Deficits: A Comparative and Longitudinal Analysis by Ana Taboada Barber, Susan Lutz Klauda, Weimeng Wang, Kelly B. Cartwright an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c30b2a326dfc4e7626f4fc69a24a22d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.