Zobrazeno 1 - 10
of 400
pro vyhledávání: '"Barbaranelli, C."'
Autor:
Terracciano, A., Abdel-Khalek, A. M., Ádám, N., Adamovová, L., Alansari, B. M., Alcalay, L., Allik, J., Angleitner, A., Avia, M. D., Ayearst, L. E., Barbaranelli, C., Beer, A., Borg-Cunen, M. A., Bratko, D., Brunner-Sciarra, M., Budzinski, L., Camart, N., Dahourou, D., De Fruyt, F., de Lima, M. P., del Pilar, G. E. H., Diener, E., Falzon, R., Fernando, K., Ficková, E., Fischer, R., Flores-Mendoza, C., Ghayur, M. A., Gülgöz, S., Hagberg, B., Halberstadt, J., Halim, M. S., Hřebíčková, M., Humrichouse, J., Jensen, H. H., Jocic, D. D., Jónsson, F. H., Khoury, B., Klinkosz, W., Kneževič, G., Lauri, M. A., Leibovich, N., Martin, T. A., Marušić, I., Mastor, K. A., Matsumoto, D., McRorie, M., Meshcheriakov, B., Mortensen, E. L., Munyae, M., Nagy, J., Nakazato, K., Nansubuga, F., Oishi, S., Ojedokun, A. O., Ostendorf, F., Paulhus, D. L., Pelevin, S., Podobnik, N., Porrata, J. L., Pramila, V. S., Prentice, G., Realo, A., Reátegui, N., Rossier, J., Ruch, W., Rus, V. S., Sánchez-Bernardos, M. L., Schmidt, V., Sciculna-Calleja, S., Sekowski, A., Shakespeare-Finch, J., Shimonaka, Y., Simonetti, F., Sineshaw, T., Siuta, J., Smith, P. B., Trapnell, P. D., Trobst, K. K., Wang, L., Yik, M., Zupančič, A., McCrae, R. R.
Publikováno v:
Science, 2005 Oct 01. 310(5745), 96-100.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3842869
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 1295-1302 (2016)
Eva Mazzotti,1 Benedetto Farina,2 Claudio Imperatori,2 Federica Mansutti,3,4 Elena Prunetti,3,4 Anna Maria Speranza,5 Claudio Barbaranelli1 1Department of Psychology, Faculty of Medicine and Psychology, Sapienza University of Rome, Rome, Italy; 2Depa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81b386f157734f6a872727a4a8be0fba
Autor:
Riegel B., De Maria M., Barbaranelli C., Matarese M., Ausili D., Stromberg A., Vellone E., Jaarsma T.
BackgroundThe recognition of a symptom is needed to initiate a decision to engage in a behavior to ameliorate the symptom. Yet, a surprising number of individuals fail to detect symptoms and delay in addressing early warnings of a health problem.Purp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b30a4b6371e42902086e41415a06d282
http://hdl.handle.net/2108/306959
http://hdl.handle.net/2108/306959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barbaranelli C., Ghezzi V., Ardenghi S., Caiaffa M. F., Muraro R., Cavaggioni G., Valli M., Piga A., Di Liegro I., Strepparava M. G., Familiari G.
Academic learning and professional internship are the paramount pillars of medical students’ edu-cation. Modern healthcare organizational settings have become increasingly aware of the importance of nontechnical individual differences (e.g., person
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::88aa1803a39c804ba45dc1c5dc4dcffe
http://hdl.handle.net/10281/330159
http://hdl.handle.net/10281/330159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The university institution has recently been making a great effort to affirm the value of an open education accessible to everyone. An example of this intention is the creation of Massive and Open Online Courses (MOOC) provided for a wide audience. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::aef916bd4eb6847a1532b2311f421e35
http://hdl.handle.net/11588/824958
http://hdl.handle.net/11588/824958