Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Barand P"'
Publikováno v:
Journal of Plant Interactions, Vol 15, Iss 1, Pp 257-265 (2020)
In this study, the impacts of exogenous melatonin on freezing stress mitigation in pistachio (Pistacia vera L.) seedlings (30-days old) were investigated. Our results showed that in pistachio seedlings under freezing stress antioxidant enzyme activit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a44bd4557434850b5e18e7809cedf29
Publikováno v:
Pizhūhish va barnāmah/rīzī-i rūstāyī, Vol 8, Iss 1, Pp 127-141 (2019)
Purpose- The aim of this study is to identify and prioritize the obstacles to capacity development in gardening exploitations of the villages of Padena Olya in Semirom County. Design/methodology/approach- The present study has been done with causal -
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f369ab072a5749988d22709fbbcabd27
Autor:
Mahboubeh Barand, Masoud Imanian
Publikováno v:
فصلنامه علمی- پژوهشی اصول بهداشت روانی, Vol 19, Iss 5, Pp 408-413 (2017)
Introduction: Attitude is one of the important and effective aspects of life. The effect of attitude to objects, individuals and events is an undeniable fact in forming behavior, motivation and supply of needs. This research aimed to assess the relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8416546ad6f403b947c09630bd80cfa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taylor, Neil, Vlaardingerbroek, Barand
Publikováno v:
International Journal of Educational Reform; April 2000, Vol. 9 Issue: 2 p155-162, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.