Zobrazeno 1 - 10
of 1 829
pro vyhledávání: '"Baram-Tsabari A"'
Autor:
Dabran-Zivan, Shakked, Baram-Tsabari, Ayelet, Shapira, Roni, Yitshaki, Miri, Dvorzhitskaia, Daria, Grinberg, Nir
Publikováno v:
Internet Research, 2023, Vol. 33, Issue 5, pp. 1774-1801.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-07-2022-0560
Autor:
Shauli, Sophie1 sofiash@gordon.ac.il, Baram-Tsabari, Ayelet2
Publikováno v:
European Journal of Mathematics & Science Education. Mar2023, Vol. 4 Issue 1, p29-47. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taragin-Zeller, Lea, Golan, Oren, Tsfati, Yariv, Mishol Shauli, Nakhi, Rozenblum, Yael, Baram-Tsabari, Ayelet
Publikováno v:
Public Understanding of Science; Oct2024, Vol. 33 Issue 7, p902-917, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berger, Akiva1 (AUTHOR) akiva10b@gmail.com, Baram-Tsabari, Ayelet2 (AUTHOR), Golan, Oren1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Religions. Apr2023, Vol. 14 Issue 4, p444. 21p.
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching; Nov2024, Vol. 61 Issue 9, p2049-2068, 20p
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 8, p e0290107 (2023)
Scholars have identified a range of variables that predict public health compliance during COVID-19, including: psychological, institutional and situational variables as well as demographic characteristics, such as gender, location and age. In this p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69631c436f7e45ca920e3dc42e0ce4d1
Autor:
Gafni-Amsalem, Chen, Aboleil-Zoubi, Olfat, Chervinsky, Elena, Aleme, Ola, Khayat, Morad, Bashir, Husam, Perets, Lilach Peled, Mamluk, Efrat, Hakrosh, Shadia, Kurtzman, Shoshi, Tamir, Liron, Baram-Tsabari, Ayelet, Shalev, Stavit A.
Publikováno v:
Journal of Community Genetics; Apr2024, Vol. 15 Issue 2, p137-146, 10p
Publikováno v:
Journal of Geoscience Education; October 2024, Vol. 72 Issue: 4 p472-484, 13p