Zobrazeno 1 - 10
of 844
pro vyhledávání: '"Barak, V"'
Publikováno v:
Cancer Management and Research, Vol Volume 10, Pp 6879-6886 (2018)
Andrea Nicolini,1 Angelo Carpi,2 Paola Ferrari,1 Riccardo Morganti,3 Valentina Mazzotti,3 Vivian Barak,4 Michael J Duffy5 1Department of Oncology, Transplantations and New Technologies in Medicine, University of Pisa, Pisa, Italy; 2Department of Clin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56cc3ffe0a254c6892f9285117071bf7
Autor:
Rosenshine, Barak V.
Publikováno v:
The Journal of Classroom Interaction, 2015 Jan 01. 50(1), 41-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44735710
Autor:
Barak, V., Selmi, C., Schlesinger, M., Blank, M., Agmon-Levin, N., Kalickman, I., Gershwin, M.E., Shoenfeld, Y.
Publikováno v:
In Journal of Autoimmunity 2009 33(3):178-182
Autor:
Hook, Colin M., Rosenshine, Barak V.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 1979 Jan 01. 49(1), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1169924
Publikováno v:
Otorhinolaryngology-Head and Neck Surgery. 6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tzarfati, R.1 raanantt@gmail.com, Barak, V.2, Krugman, T.1, Fahima, T.1, Abbo, S.2, Saranga, Y.2 shuki.saranga@mail.huji.ac.il, Korol, A.1 korol@research.haifa.ac.il
Publikováno v:
Molecular Breeding. Dec2014, Vol. 34 Issue 4, p1613-1628. 16p.
Autor:
Barak V. Rosenshine
Publikováno v:
Theoretical Issues in Reading Comprehension ISBN: 9781315107493
This chapter explores two issues: whether there are distinct reading comprehension skills and whether there is evidence of a skill hierarchy. Across several sources, there is consensus that reading comprehension entails about seven skills—recognizi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1307d6e6aa3a25016f931f8858c4c747
https://doi.org/10.4324/9781315107493-29
https://doi.org/10.4324/9781315107493-29
Autor:
Rosenshine, Barak V.
Publikováno v:
The Journal of Classroom Interaction, 1981 Dec 01. 17(1), 16-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43997773