Zobrazeno 1 - 10
of 347
pro vyhledávání: '"Bar, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Materials Engineering & Performance; May2024, Vol. 33 Issue 10, p5155-5167, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The standard of care for a physician to review laboratory tests results is to weigh each individual laboratory test result and compare it to against a standard reference range. Such a method of scanning can lead to missing high-level information. Dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d82422e2e564602169e8b0a194e1adfc
https://doi.org/10.3233/shti220441
https://doi.org/10.3233/shti220441
Publikováno v:
Studies in health technology and informatics. 294
The standard of care for a physician to review laboratory tests results is to weigh each individual laboratory test result and compare it to against a standard reference range. Such a method of scanning can lead to missing high-level information. Dif