Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Bantum, Erin"'
Autor:
Kozlov, Elissa, Bantum, Erin, Pagano, Ian, Walser, Robyn, Ramsey, Kelly, Taylor, Katherine, Jaworski, Beth, Owen, Jason
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 7, Iss 11, p e23377 (2020)
BackgroundAs smartphones are now used by most Americans, it is increasingly possible for mental health mobile apps to be disseminated to the general public. However, little is known about how mobile mental health apps are used by the general populati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81afdbea1d164003a3f1041c7ecbc363
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 4, Iss 10, p e18246 (2020)
BackgroundGiven the high volume of text-based communication such as email, Facebook, Twitter, and additional web-based and mobile apps, there are unique opportunities to use text to better understand underlying psychological constructs such as emotio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ab4b37dd6dd4b53b02a5994016090e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yamada, Paulette M., Centeio, Erin, Bantum, Erin O., Hutchins, Kelley, Bonilla, Laura, Sumida, Carie, Lee, Jayna, Putnam, Robin, Cao, Sabrina, Lopez, Grace-Marie
Publikováno v:
JOPERD: The Journal of Physical Education, Recreation & Dance; Nov/Dec2024, Vol. 95 Issue 9, p21-28, 8p
Autor:
Loo, Lenora W.M. *, Nishibun, Kryslin, Welsh, Leslie, Makolo, TeMoana, Chong, Clayton D., Pagano, Ian, Yu, Herbert, Bantum, Erin O.
Publikováno v:
In Complementary Therapies in Medicine December 2019 47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Kinesiology in Higher Education; April 2024, Vol. 8 Issue: 2 p84-96, 13p
Autor:
Chen, Zhenghao, Koh, Pang Wei, Ritter, Philip L., Lorig, Kate, Bantum, Erin O'Carroll, Saria, Suchi
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2015 Feb 01. 42(1), 32-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45088198
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior 2011 27(2):874-882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.