Zobrazeno 1 - 10
of 12 607
pro vyhledávání: '"Banner advertising"'
Autor:
Simonetti, Aline, Bigne, Enrique
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2023, Vol. 28, Issue 1, pp. 3-20.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-11-2022-0236
Autor:
De Keyzer, Freya1,2 (AUTHOR) Freya.DeKeyzer@kuleuven.be, Dens, Nathalie3 (AUTHOR), De Pelsmacker, Patrick2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Electronic Commerce Research. Sep2023, Vol. 23 Issue 3, p1921-1940. 20p.
Autor:
Aline Simonetti, Enrique Bigne
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 28, Iss 1, Pp 3-20 (2024)
Purpose – The purpose of this study is to investigate how much visual attention is given to banner ads embedded in Web page content dependent on whether the user’s task is goal- or not goal-oriented, as well as the interplay between attention, ba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62350ba875bf4a5593fda05f3164513a
Autor:
LOBSCHAT, LARA (AUTHOR) l.lobschat@rug.nl, OSINGA, ERNST C. (AUTHOR) ecosinga@smu.edu.sg, REINARTZ, WERNER J. (AUTHOR) werner.reinartz@uni-koeln.de
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2017, Vol. 54 Issue 6, p901-913. 13p. 4 Charts.
Autor:
Möller, Jana1, Eisend, Martin2
Publikováno v:
Journal of International Marketing. 2010, Vol. 18 Issue 2, p80-98. 19p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Autor:
Manchanda, Puneet1 puneet.manchanda@ChicagoGSB.edu, Dubé, Jean-Pierre2 jdube@gsb.uchicago.edu, Goh, Khim Yong2 gohky@comp.nus.edu.sg, Chintagunta, Pradeep K.3 pradeep.chintagunta@ChicagoGSB.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2006, Vol. 43 Issue 1, p98-108. 11p. 2 Charts.
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Jan2019, Vol. 38 Issue 2, p207-236. 30p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 5 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Windels, Kasey1 (AUTHOR) kwindels@ufl.edu, Porter, Lance2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Interactive Advertising. 2020, Vol. 20 Issue 1, p1-16. 16p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications November-December 2021 50