Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Banner ad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Łapczyński, Mariusz, Surma, Jerzy
Publikováno v:
Ekonometria / Econometrics. (49):9-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=306678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ediz Edip Akcay, Wilson Ndasi
Publikováno v:
Westminster Papers in Communication and Culture, Vol 15, Iss 2 (2020)
Westminster Papers in Communication and Culture; Vol 15, No 2: Advertising for the Human Good; 24–43
Westminster Papers in Communication and Culture; Vol 15, No 2: Advertising for the Human Good; 24–43
The paper provides a survey understanding of two dimensions of perceived authenticity in digital cause-related marketing (CRM) display advertising and models the impact on consumers’ responses. It develops a model with a set of six hypotheses and t
Autor:
Steven K. Sutton, Patricia Medina-Ramirez, Lauren R. Meltzer, Úrsula Martínez, Vani N. Simmons, Cathy D. Meade, Patricia Calixte-Civil, Thomas H. Brandon, Margaret M. Byrne, Karen O. Brandon
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 8, p e19389 (2020)
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 8, p e19389 (2020)
Background There is a pressing need to address the unacceptable disparities and underrepresentation of racial and ethnic minority groups, including Hispanics or Latinxs, in smoking cessation trials. Objective Given the lack of research on recruitment
Publikováno v:
RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Universidad de La Laguna (ULL)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::87821076fbe0ac8ef4f2eb073f4a9068
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/15441
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/15441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tangtarntana, Chin
The main purpose of this study was to investigate the effects of animation in offensive product advertising. Experiment was conducted to collect consumer responses toward animated and static ads of offensive and non-offensive products. The study was
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df051fe4b1f62d9f07310b29a6a922b4