Zobrazeno 1 - 10
of 592
pro vyhledávání: '"Banks N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hampton, S, Banks, N
Evaluations of energy system innovation projects serve multiple purposes. They inform funders and stakeholders of project performance against key indicators and targets; assess value for money; document lessons learned; and provide insights for futur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::4aeaecd3c914ca93cddd76ce9be8704e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:266e8349-24a5-4571-a175-be3cc311df6f
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:266e8349-24a5-4571-a175-be3cc311df6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BANKS, N. W. (AUTHOR), HUGHES, WEST (AUTHOR), KINGSFORD, GEORGE Y. (AUTHOR), BUNDY, BRUCE F. (AUTHOR), MCCONAHA, J. B. (AUTHOR), HATFIELD, CECELIA M. (AUTHOR), RICHARDSON, C. H. (AUTHOR), NORTH, RUBY S. (AUTHOR), HUBBARD, WILBUR W. (AUTHOR), STANDISH, EMMELINE (AUTHOR), STELGER, FREDERICK (AUTHOR), FRIES, J. ELIAS (AUTHOR), CADMAN, S. PARKES (AUTHOR), BENNETT, BURTON E. (AUTHOR), LANE, MARY J. (AUTHOR)
Publikováno v:
TIME Magazine. 4/25/1927, Vol. 9 Issue 17, p2-4. 3p.