Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Banks, Vanessa"'
Autor:
Ofli, Ferda, Qazi, Umair, Imran, Muhammad, Roch, Julien, Pennington, Catherine, Banks, Vanessa, Bossu, Remy
This paper presents an online system that leverages social media data in real time to identify landslide-related information automatically using state-of-the-art artificial intelligence techniques. The designed system can (i) reduce the information o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.07475
Autor:
Ofli, Ferda, Imran, Muhammad, Qazi, Umair, Roch, Julien, Pennington, Catherine, Banks, Vanessa J., Bossu, Remy
Lack of global data inventories obstructs scientific modeling of and response to landslide hazards which are oftentimes deadly and costly. To remedy this limitation, new approaches suggest solutions based on citizen science that requires active parti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.04080
Autor:
Pennington, Catherine V.L., Bossu, Rémy, Ofli, Ferda, Imran, Muhammad, Qazi, Umair, Roch, Julien, Banks, Vanessa J.
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction July 2022 77
Autor:
Banks, Vanessa Jane
A conceptual model of the regional hydrogeology of the White Peak, considered fundamental to the understanding of the local (Wye) catchment has been presented. Specific to the local catchment, an investigation of the karst hydrogeology has been carri
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.445059
Publikováno v:
In Journal of Hydrology: Regional Studies August 2020 30
Publikováno v:
In Journal of Archaeological Science May 2017 81:31-48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.