Zobrazeno 1 - 10
of 374
pro vyhledávání: '"Bani-Salameh A"'
Autor:
Al-Dwairi R, Ahmad AA, Aleshawi A, Bani-Salameh AA, Aljarrah IA, Al-Bataineh QM, Al Beiruti S, Alshami AO, Rusen E, Toader G
Publikováno v:
Clinical Ophthalmology, Vol Volume 17, Pp 3719-3728 (2023)
Rami Al-Dwairi,1 Ahmad A Ahmad,2 Abdelwahab Aleshawi,1 Areen A Bani-Salameh,2 Ihsan A Aljarrah,2 Qais M Al-Bataineh,2,3 Seren Al Beiruti,1 Ali Omar Alshami,1 Edina Rusen,4 Gabriela Toader5 1Department of Special Surgery, Division of Ophthalmology, Fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5af540ff6d514cdfa5df304fb7501f7b
Autor:
AlJamal, Mahmoud, Mughaid, Ala, Al shboul, Bashar, Bani-Salameh, Hani, Alzubi, Shadi, Abualigah, Laith
Publikováno v:
In Sustainable Computing: Informatics and Systems September 2024 43
Autor:
Bani Salameh, Ayman K., Malak, Malakeh Z., El-Qirem, Fouad A., Alhussami, Mahmoud, El-hneiti, Mamdouh
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing January 2024 19(1):e235-e241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nid’a Alshraiedeh, Farah Atawneh, Rasha Bani-Salameh, Rawan Alsharedeh, Yara Al Tall, Mohammad Alsaggar
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 54, Iss 1, Pp 2796-2804 (2022)
Background Notable emergence of multidrug-resistant bacteria has become increasingly problematic worldwide. Most patients with cystic fibrosis (CF) suffer from chronic persistent infections with frequent occurrence of acute exacerbations. Routine scr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ceb33b2809848628771f04d89203268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Surfaces and Interfaces October 2022 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Health Professions Education September 2020 6(3):428-433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.