Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Banh, Kenny"'
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine 2011 57(3):307
Autor:
Le, Jacqueline, Jin, Peter, Guldner, Gregory, Banh, Kenny, Weichenthal, Lori, Snowden, Brandy, Kahn, Patricia, Borger, Rodney, Snyder, Dorian, Tom, Prentice, Dyreyes, Jonathan Q., Grange, Jeff, Smith, Dustin, Guldner, Greg, Wang, Julia, McPheeters, Rick, Vigil, Daniel, Walsh, Paul, Thompson, Caleb, Doyle, Dónal, Cunningham, Pádraig, Overmyer, Christina Lim, Gofman, Larisa, Nguyen, Tuan Anh, Michaelson, Scott, Pusavat, James, DeSalvia, Lisa, Gonzalez, Diana, Feola, Melanie, Nguyen, K. Anthony, Iacono, Kathryn T., Mordechai, Eli, Adelson, Martin E., Kaku, S., Menchine, M., Patel, C., Vaca, F., Lekawa, C. Anderson M., Dolich, M., Lotfipour, S.
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine
Publikováno v:
Banh, Kenny; Weichenthal, Lori; & Snowden, Brandy. (2008). Evaluation and Feedback of Medical Students Rotating in Emergency Medicine: A Model for Comprehensive Evaluation and Swift Feedback. Western Journal of Emergency Medicine, 9(1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3h47f205
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5aff36d7c812ec956a5bdb982dcd0e7b
http://www.escholarship.org/uc/item/3h47f205
http://www.escholarship.org/uc/item/3h47f205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Worley, Paul, Couper, Ian, Strasser, Roger, Graves, Lisa, Cummings, Beth‐Ann, Woodman, Richard, Stagg, Pamela, Hirsh, David, Banh, Kenny V, Barnard, Amanda, Bartlett, Maggie, Brooks, Kathleen, Brousseau, Gilles, Campbell, David, Campbell, Narelle, Conradie, Hoffie, Crouse, Byron, DeWitt, Dawn, Douglas, Michael, Duplain, Rejean
Publikováno v:
Medical Education; Sep2016, Vol. 50 Issue 9, p922-932, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.