Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Banerjee, Pronobesh"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Banerjee, Pronobesh1 (AUTHOR), Rakshit, Krishanu2 (AUTHOR) krishanu.rakshit@icn-artem.com, Mishra, Sanjay3,4 (AUTHOR), Masters, Tamara5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Letters. Sep2024, Vol. 35 Issue 3, p439-450. 12p.
Non-compromise extreme effect: Attribute discriminability and preference for an extreme alternative.
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Jan/Feb2023, Vol. 22 Issue 1, p157-169. 13p.
Autor:
Banerjee, Pronobesh1 (AUTHOR) pbanerjee@iimk.ac.in, Chatterjee, Promothesh2 (AUTHOR), Mishra, Sanjay3 (AUTHOR), Mishra, Anubhav A.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing. Jul2020, Vol. 28 Issue 5, p399-416. 18p. 1 Diagram, 7 Charts.
Publikováno v:
Psychological Science, 2012 Apr 01. 23(4), 407-409.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1177/0956797611432497
Autor:
Banerjee, Pronobesh1 pbanerjee@iimk.ac.in, Chatterjee, Promothesh2, Mishra, Sanjay3, Mishra, Anubhav A.4
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Mar/Apr2019, Vol. 18 Issue 2, p77-88. 12p.
Publikováno v:
NeuroPsychoEconomics Conference Proceedings. 2022, p14-14. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2010, Vol. 37, p755-757. 3p.