Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Banasik-Jemielniak Natalia"'
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 24, Iss 1, Pp 70-78 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a353da0e709346c59c7ae34b44d66db6
Autor:
Banasik-Jemielniak Natalia
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
There has been little research conducted on the use of figurative language in parents' input provided by caregivers in child-directed speech during the first four years of the child's life. The aim of the described study was to check (a) how often ir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e20ca1c4cb746cc8967436c1337bc29
Autor:
Fanslau, Agnieszka, Kałowski, Piotr, Olech, Michał, Rowicka, Magdalena, Branowska, Katarzyna, Olechowska, Anna, Zarazińska, Anna, Siemieniuk, Aleksandra, Banasik-Jemielniak, Natalia
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences November 2023 214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Banasik-Jemielniak, Natalia, Lazar, Aleksandra, Siemieniuk, Aleksandra, Kondratowicz, Julia, Szczepankowska, Olga
Publikováno v:
Prima Educatione. 6(1):155-170
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1114906
Publikováno v:
Journal of Child Language; May2024, Vol. 51 Issue 3, p485-508, 24p
Autor:
Banasik-Jemielniak, Natalia1 (AUTHOR) nbanasik@aps.edu.pl, Kałowski, Piotr2 (AUTHOR), Akkaya, Büşra3 (AUTHOR), Siemieniuk, Aleksandra4 (AUTHOR), Abayhan, Yasemin5 (AUTHOR), Kandemirci-Bayız, Duygu6 (AUTHOR), Dryll, Ewa7 (AUTHOR), Branowska, Katarzyna7 (AUTHOR), Olechowska, Anna1 (AUTHOR), Glenwright, Melanie8 (AUTHOR), Zajączkowska, Maria1 (AUTHOR), Rowicka, Magdalena1 (AUTHOR), Pexman, Penny M.9 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/10/2022, Vol. 17 Issue 11, p1-16. 16p.
Autor:
Ciechanowski, Kaśmir1 (AUTHOR), Banasik-Jemielniak, Natalia2 (AUTHOR), Jemielniak, Dariusz1 (AUTHOR) darekj@kozminski.edu.pl
Publikováno v:
Current Psychology. Apr2024, Vol. 43 Issue 16, p14761-14773. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.