Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"Bamiou DE"'
Publikováno v:
Sidiras, C, Iliadou, V, Grube, M, Griffiths, TD & Bamiou, DE 2019, ' Deficits in auditory rhythm perception in children with Auditory Processing Disorder are unrelated to attention. ', Frontiers in Neuroscience .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::11f86c3f057f9abaecfe1946b6f1e0e3
https://pure.au.dk/portal/da/publications/deficits-in-auditory-rhythm-perception-in-children-with-auditory-processing-disorder-are-unrelated-to-attention(da24bff4-75af-45fd-859e-941be63548c1).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/deficits-in-auditory-rhythm-perception-in-children-with-auditory-processing-disorder-are-unrelated-to-attention(da24bff4-75af-45fd-859e-941be63548c1).html
Publikováno v:
The Journal of laryngology and otology. 119(5)
Background: Apert syndrome is one of the craniosynostosis syndromes, with abirth prevalence estimated to be between 9.9 and 15.5/million, and accounts for 4.5 per cent ofcraniosynostoses. Although conductive hearing loss is common in Apert syndrome t
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 90:592-593
Apert syndrome is one of the craniosynostosis syndromes and is commonly associated with conductive hearing loss, but there are contradicting reports regarding the cause. Retrospective analysis of case notes of Apert syndrome patients seen between 197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.