Zobrazeno 1 - 10
of 428
pro vyhledávání: '"Balogh R"'
Autor:
Durbin, A.1,2,3 anna.durbin@unityhealth.to, Balogh, R.2,4, Lin, E.2,3, Palma, L.3, Plumptre, L.3, Lunsky, Y.1,2,3,5
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. May2022, Vol. 66 Issue 5, p399-412. 14p. 4 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smakman, Matthijs, Konijn, Elly A., Merdan, M, Lepuschitz, W, Koppensteiner, G, Balogh, R, Obdržálek, D
Publikováno v:
Smakman, M & Konijn, E A 2020, Robot tutors : Welcome or ethically questionable? in M Merdan, W Lepuschitz, G Koppensteiner, R Balogh & D Obdržálek (eds), Robotics in Education : Current Research and Innovations . Advances in Intelligent Systems and Computing, vol. 1023, Springer, pp. 376-386, 10th International Conference on Robotics in Education, RiE 2019, Vienna, Austria, 10/04/19 . https://doi.org/10.1007/978-3-030-26945-6_34
Robotics in Education ISBN: 9783030269449
RiE
Merdan M., Lepuschitz W., Koppensteiner G., Balogh R., Obdržálek D. (eds) Robotics in Education. RiE 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1023., 10, 376-386. Cham: Springer
Robotics in Education: Current Research and Innovations, 376-386
STARTPAGE=376;ENDPAGE=386;TITLE=Robotics in Education
Robotics in Education ISBN: 9783030269449
RiE
Merdan M., Lepuschitz W., Koppensteiner G., Balogh R., Obdržálek D. (eds) Robotics in Education. RiE 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1023., 10, 376-386. Cham: Springer
Robotics in Education: Current Research and Innovations, 376-386
STARTPAGE=376;ENDPAGE=386;TITLE=Robotics in Education
Robot tutors provide new opportunities for education. However, they also introduce moral challenges. This study reports a systematic literature re-view (N = 256) aimed at identifying the moral considerations related to ro-bots in education. While our
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.