Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Ballouli, Khalid"'
Autor:
Hwang, Yongjin1 (AUTHOR) yhwang@mailbox.sc.edu, Ballouli, Khalid1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sport Management Review. Sep2024, p1-31. 31p. 3 Illustrations.
Publikováno v:
Sport Marketing Quarterly. 2024, Vol. 33 Issue 1, p47-65. 19p.
Publikováno v:
Journal of Intercollegiate Sport; 2024, Vol. 17 Issue 1, p77-97, 21p
Publikováno v:
International Journal of Sport Policy & Politics; Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p353-371, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ballouli, Khalid
This study examined the effects of sport brand music on the shopping behaviors sport consumers. Sport brand music is custom-designed music that embodies the attributes and characteristics of the sport brand, and plays a formative role in priming conc
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2011-08-9877
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sport in Society; Mar2024, Vol. 27 Issue 3, p438-458, 21p
Publikováno v:
Sport, Business and Management: An International Journal, 2017, Vol. 7, Issue 3, pp. 276-292.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBM-01-2016-0002