Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ballesteros-Urpí A"'
Autor:
Ballesteros-Urpí, Anna, Pardo-Hernández, Héctor, Ferrero-Gregori, Andreu, Torralbas-Ortega, Jordi, Puntí-Vidal, Joaquim, Tàpies Olivet, Pere, Izaguirre Eguren, Jon, Vergés Balasch, Pere, Lara Lloveras, Anaís, Bertomeu, Santiago, Peramiquel, Montserrat, Herreros, Victoria, Vidal, Àngela, Font, Elena, Romero, Soledad, Garcia, Marta, Lázaro, Luisa, Morer, Àstrid
Publikováno v:
In Psychiatry Research March 2018 261:554-559
Publikováno v:
Medwave, Vol 20, Iss 01, Pp e7762-e7762 (2020)
Introduction Routine outcome assessment is helpful to inform decision-making, resource allocation, and health policy design. Routine outcome assessment in the hospital setting for children and adolescents with psychiatric disorders remains limited.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6129da30ded848a5b4fbd751e5708e85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ballesteros Urpí, Anna
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Los programas de apoyo mutuo están orientados a promover la recuperación personal en todas sus facetas, especialmente la conectividad, la esperanza, el optimismo y el empoderamiento. El apoyo mutuo se ha asociado con una reducción en el uso de ser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a72587574eec6644b5b42ad617f4cf0a
Autor:
Ballesteros Urpí, Anna
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
[cat] 1.2.1. Introducció. L’evidència sobre l’eficàcia i la qualitat de les intervencions socioeducatives realitzades en l’àmbit de la salut mental amb nens i adolescents a Catalunya i a l’Estat espanyol és limitada. Encara que es compta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b875716b45f8e99f9b1ed4e51e11e30
http://hdl.handle.net/10803/671950
http://hdl.handle.net/10803/671950
Autor:
Andreu Ferrero-Gregori, Anaís Lara Lloveras, Victoria Herreros, Soledad Romero, Àngela Vidal, Jon Izaguirre Eguren, Jordi Torralbas-Ortega, Elena Font, Pere Vergés Balasch, Montserrat Peramiquel, Hector Pardo-Hernandez, Santiago Bertomeu, Pere Tàpies Olivet, Astrid Morer, Marta García, Anna Ballesteros-Urpí, Luisa Lázaro, Joaquim Puntí-Vidal
Publikováno v:
PSYCHIATRY RESEARCH
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
Outcome measurement in outpatient and day-care mental health facilities for children and adolescents in Spain remains limited, in part due to a lack of validated scales. To address this issue, we translated HoNOSCA (glossary, score sheet, self-rated
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 9, Iss 8 (2019)
BMJ Open
BMJ Open
IntroductionPersonal recovery has been defined as ‘a profound personal and unique process for the individual to change their attitudes, values, feelings, goals, abilities and roles in order to achieve a satisfactory, hopeful and productive way of l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.