Zobrazeno 1 - 10
of 411
pro vyhledávání: '"Ballard Kirrie J"'
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 12, Iss 1, p 112 (2012)
Abstract Background Childhood Apraxia of Speech is an impairment of speech motor planning that manifests as difficulty producing the sounds (articulation) and melody (prosody) of speech. These difficulties may persist through life and are detrimental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29cd10d658514ac389f41b9eedf29ef8
Autor:
Wauters, Lisa D., Croot, Karen, Dial, Heather R., Duffy, Joseph R., Grasso, Stephanie M., Kim, Esther, Schaffer Mendez, Kristin, Ballard, Kirrie J., Clark, Heather M., Kohley, Leeah, Murray, Laura L., Rogalski, Emily J., Figeys, Mathieu, Milman, Lisa, Henry, Maya L.
Publikováno v:
Neuropsychology Review; Sep2024, Vol. 34 Issue 3, p882-923, 42p
Autor:
McKechnie, Jacqueline *, Ahmed, Beena, Gutierrez-Osuna, Ricardo, Murray, Elizabeth, McCabe, Patricia, Ballard, Kirrie J.
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders September-October 2020 87
Autor:
Hanley, Leah1 leah.hanley@sydney.edu.au, Ballard, Kirrie J.1, Dickson, Alicia, Purcell, Alison1,2
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Jan2023, Vol. 32 Issue 1, p169-189. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Fluency Disorders March 2018 55:6-45
Publikováno v:
In Cortex January 2017 86:45-54
Autor:
Miller, Hilary E.1 hilary.miller48@gmail.com, Ballard, Kirrie J.2, Campbell, Jenna1, Smith, Madison1, Plante, Amy S.1, Aytur, Semra A.1, Robin, Donald A.1
Publikováno v:
Developmental Neurorehabilitation. Oct2021, Vol. 24 Issue 7, p494-509. 16p. 2 Diagrams, 6 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.