Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Ballard, Andy"'
Autor:
Martens, James, Ballard, Andy, Desjardins, Guillaume, Swirszcz, Grzegorz, Dalibard, Valentin, Sohl-Dickstein, Jascha, Schoenholz, Samuel S.
Using an extended and formalized version of the Q/C map analysis of Poole et al. (2016), along with Neural Tangent Kernel theory, we identify the main pathologies present in deep networks that prevent them from training fast and generalizing to unsee
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.01765
Autor:
Mellor, John F. J., Park, Eunbyung, Ganin, Yaroslav, Babuschkin, Igor, Kulkarni, Tejas, Rosenbaum, Dan, Ballard, Andy, Weber, Theophane, Vinyals, Oriol, Eslami, S. M. Ali
We investigate using reinforcement learning agents as generative models of images (extending arXiv:1804.01118). A generative agent controls a simulated painting environment, and is trained with rewards provided by a discriminator network simultaneous
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.01007
Autor:
Ballard, Andy.
Thesis (M.S.)--Indiana University, 2006.
Includes bibliographical references (leaves 58-64).
Includes bibliographical references (leaves 58-64).
Externí odkaz:
http://www.oregonpdf.org
Publikováno v:
Research in Outdoor Education. 2006, Vol. 8, p1-21. 21p. 3 Charts.
Autor:
Ballard, Andy
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Utiliza situaciones de la vida real para ayudar a los estudiantes de trece y catorce años a comprender y recordar lo esencial de la etapa clave 3 (Key Stage 3) de Matemáticas. Este planteamiento refleja el actual cambio en el método de enseñanza
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::33daa8d106e82f3911f678f5a0d47b7d
http://hdl.handle.net/11162/65438
http://hdl.handle.net/11162/65438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kintner, Douglas B., Luo, Jing, Gerdts, Josiah, Ballard, Andy J., Shull, Gary E., Sun, Dandan
Publikováno v:
American Journal of Physiology: Cell Physiology; Mar2007, Vol. 292 Issue 3, pC1113-C1122, 10p, 1 Chart, 7 Graphs