Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Bale, Peter"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aijing Wang, Nixon, Thomas, Martin, Howard, Richards, Allan, McNinch, Annie, Alexander, Philip, Pujari, Rathin, Bale, Peter, Shenker, Nicholas, Bearcroft, Philip, Brown, Senjah, Blackwell, Adrian, Poulson, Arabella, Snead, Martin
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood; Oct2023, Vol. 108 Issue 10, p789-791, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bale, Peter
Initially an investigation was made to discover and demonstrate the relationships between visual and auditory perceptual difficulties, motor impairment, body concept and language difficulties in a group of backward readers - all boys, aged between 7
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.448732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bale, Peter, Easton, Vicky, Bacon, Holly, Jerman, Emma, Watts, Laura, Barton, Garry, Clark, Allan, Armon, Kate, MacGregor, Alex
Guidelines for Management of Joint Hypermobility Syndrome in Children and Young People. (PDF 458 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0115ddd8a8d54ca459aba441f267ed9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BALE, PETER
Publikováno v:
North & South; May2022, Issue 427, p20-21, 3p
Autor:
Bale, Peter, Booth, David
Publikováno v:
In Essentials of Paediatrics Edition: Second Edition. 2013:281-306