Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"Baldwin, Jessie R."'
Autor:
Chen, Lawrence M., Pokhvisneva, Irina, Lahti-Pulkkinen, Marius, Kvist, Tuomas, Baldwin, Jessie R., Parent, Carine, Silveira, Patricia P., Lahti, Jari, Räikkönen, Katri, Glover, Vivette, O’Connor, Thomas G., Meaney, Michael J., O’Donnell, Kieran J.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry June 2024 63(6):640-651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Reilly, Lauren M., Pettersson, Erik, Quinn, Patrick D., Klonsky, E. David, Baldwin, Jessie R., Lundström, Sebastian, Larsson, Henrik, Lichtenstein, Paul, D'Onofrio, Brian M.
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health August 2021 69(2):272-279
Autor:
Ayorech, Ziada1,2 (AUTHOR) ziada.ayorech@psykologi.uio.no, Baldwin, Jessie R.1,3 (AUTHOR), Pingault, Jean-Baptiste1,3 (AUTHOR), Rimfeld, Kaili1,4 (AUTHOR), Plomin, Robert1 (AUTHOR) robert.plomin@kcl.ac.uk
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/19/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Baldwin, Jessie R.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology; Feb2024, Vol. 65 Issue 2, p251-255, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allegrini, Andrea G.1,2 a.allegrini@ucl.ac.uk, Baldwin, Jessie R.1,2, Barkhuizen, Wikus1, Pingault, Jean‐Baptiste1,2
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Oct2022, Vol. 63 Issue 10, p1111-1124. 14p. 3 Diagrams.