Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Bala Dhandayuthapani, V."'
Autor:
Venkatesh, R., Rao, Deepak Dasaratha, Sangeetha, V., Subbalakshmi, Ch., Bala Dhandayuthapani, V., Mekala, R.
Publikováno v:
International Journal of Applied & Computational Mathematics; Aug2024, Vol. 10 Issue 4, p1-15, 15p
A Proposed Cognitive Framework Model for a Student Support Chatbot in a Higher Education Institution
Autor:
Dr. Bala Dhandayuthapani V.
Publikováno v:
International Journal of Advanced Networking and Applications. 14:5390-5395
The proposed student support chatbot is a framework model that enables the discovery of theoretical and conceptual design. It is aimed at responding to students' frequently asked questions (FAQs) about pedagogical information, including course regist
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.