Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Balaž, Barbara"'
Publikováno v:
Psychological Topics / Psihologijske Teme. 2024, Vol. 33 Issue 2, p373-392. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Aug2024, Vol. 30 Issue 6, p801-817, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balaž, Barbara1 barbara.balaz@unicath.hr, Pavlin-Bernardić, Nina2
Publikováno v:
Psychological Topics / Psihologijske Teme. 2022, Vol. 31 Issue 3, p619-639. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balaž, Barbara, Pavlin-Bernardić, Nina
Background and Aim: The transfer to distance teaching in the spring of 2020 brought significant changes to the educational system. Those changes raised questions about the relationship between the emotional and motivational aspects of learning and at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::d35f7c4fb4f38ff4e06accff10b71713
https://www.bib.irb.hr/1253169
https://www.bib.irb.hr/1253169
Autor:
Balaž, Barbara, Burić, Irena
Jedna školska godina dinamičan je period u kojem se izmjenjuju zahtjevi različitog intenziteta. Od nastavnika se pritom očekuje da jednako spremno odgovaraju na njih u početku, kao i na kraju školske godine, kada je iza njih dugotrajan period o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::e894603a0d6a337c3c33cb85ca3a1e95
https://www.bib.irb.hr/1262480
https://www.bib.irb.hr/1262480
Prema teoriji kontrole i vrijednosti emocija postignuća (Pekrun, 2006), kvaliteta poučavanja povoljno djeluje na formiranje učeničkih kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti koje pak neposredno determiniraju vrstu akademskih emocija. Općenit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::c2572fe9a3e41cc320ad3125cfb3342b
https://www.bib.irb.hr/1197383
https://www.bib.irb.hr/1197383
Autor:
Burić, Irena, Parmač Kovačić, Maja, Jakšić, Krešimir, Balaž, Barbara, Butković, Ana, Penezić, Zvjezdan
Ličnost nastavnika prepoznata je kao važan čimbenik u predviđanju niza profesionalnih ishoda kao što su sagorijevanje na poslu, radna uspješnost i motivacija. Većina ranijih istraživanja razmatrala je isključivo ulogu Velikih pet dimenzija l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::e60b2423a2111e4e3fc5bc231bb2f9c7
https://www.bib.irb.hr/1235944
https://www.bib.irb.hr/1235944