Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Bal, M.I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
None
To identify predictors during adolescence for receiving disability benefits in young adulthood, and to compare benefit recipients’ and non-recipients’ social participation, and psychosocial outcomes in young adulthood. By doing so, insights for f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4cabcb9c1b3366ffbbfcd9a0676574e9
https://surfsharekit.nl/public/2436b748-d0f8-4f93-ab2e-e3917df9e3f5
https://surfsharekit.nl/public/2436b748-d0f8-4f93-ab2e-e3917df9e3f5
Autor:
Saan, M.C., Boeije, H.R., Sattoe, J.N.T., Bal, M.I., Missler, M.A., van Wesel, F., Leerstoel Klugkist, Leerstoel Hox, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
Health Information and Libraries Journal, 32(2), 95-106. Wiley-Blackwell
Health Information and Libraries Journal, 32(2), 95-106
Health Information and Libraries Journal, 95-106. Wiley-Blackwell
ISSUE=32;STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;ISSN=1471-1834;TITLE=Health Information and Libraries Journal
Saan, M, Boeije, H, Sattoe, J, Bal, M, Missler, M A & van Wesel, F 2015, ' Recording and accounting for stakeholder involvement in systematic reviews. ', Health Information and Libraries Journal, no. 32, pp. 95-106 . https://doi.org/10.1111/hir.12099
Health Information and Libraries Journal, 32(2), 95. Wiley-Blackwell
Health Information and Libraries Journal, 32(2), 95-106
Health Information and Libraries Journal, 95-106. Wiley-Blackwell
ISSUE=32;STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;ISSN=1471-1834;TITLE=Health Information and Libraries Journal
Saan, M, Boeije, H, Sattoe, J, Bal, M, Missler, M A & van Wesel, F 2015, ' Recording and accounting for stakeholder involvement in systematic reviews. ', Health Information and Libraries Journal, no. 32, pp. 95-106 . https://doi.org/10.1111/hir.12099
Health Information and Libraries Journal, 32(2), 95. Wiley-Blackwell
ObjectivesThe use of stakeholders in systematic reviews is increasingly valued, but their influence on the systematicity of the review is often unclear. The aim of this study was to describe some of the processes of involvement of stakeholders and to
Publikováno v:
Patient Education and Counseling, 99(8), 1-17. Elsevier Ireland Ltd.
Objective: To systematically explore the effectiveness and effective components of self-management interventions. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0738399116300799
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a1ef0c1315f0608d35ad08e5c33caae2
https://surfsharekit.nl/public/616c00e5-8a64-4628-bc98-52093f30ef86
https://surfsharekit.nl/public/616c00e5-8a64-4628-bc98-52093f30ef86
Autor:
Bal, M.I., Miedema, H.S., Roebroeck, M.E., Roelofs, P.D.D.M., Sattoe, J.N.T., Hilberink, S.R., Ista, E., Staa,van, A.L., Peeters, M.A.C.
Publikováno v:
None
In Nederland groeien ruim 500.000 kinderen en jongeren op met een chronische aandoening of fysieke beperking. Het groeiende aantal jongeren met chronische aandoeningen stelt hoge eisen aan het zorgstelsel: er dreigt een discrepantie tussen vraag en a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2a5cb4792aeef645b9408b20284afdde
https://surfsharekit.nl/public/21ace853-0422-4589-b935-023ae7d16216
https://surfsharekit.nl/public/21ace853-0422-4589-b935-023ae7d16216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Patient Education and Counseling, 98(6), 704-715
OBJECTIVE: To provide a systematic overview of self-management interventions (SMI) for young people with chronic conditions with respect to content, formats, theories, and evaluated outcomes. METHODS: Embase, Medline, PsycINFO, Web-of-Science, CINAHL
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5cafff664de14c698ad8885a579d40c5
https://surfsharekit.nl/public/e29f9e0e-0c29-48d6-a037-5943bfdc2fe5
https://surfsharekit.nl/public/e29f9e0e-0c29-48d6-a037-5943bfdc2fe5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.