Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Bakker, Marjoke"'
Autor:
Ackermans, Kevin, Bakker, Marjoke, Gorissen, Pierre, van Loon, Anne‐Marieke, Kral, Marijke, Camp, Gino
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Jun2024, Vol. 40 Issue 3, p960-972, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2015 40:55-71
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2014 39(1):59-73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Loon, Anne Marieke, Van der Neut, Irma, Bakker, Marjoke, Ackermans, K., Hulsen, Madeleine, Kral, Marijke, Camp, G.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::00757a7e9519c95042ff4aad8fcb8b4e
https://research.ou.nl/en/publications/371a19b7-dc24-4111-9c25-f8c439fe7511
https://research.ou.nl/en/publications/371a19b7-dc24-4111-9c25-f8c439fe7511
Autor:
van Loon, Anne Marieke, Van der Neut, Irma, Bakker, Marjoke, Ackermans, K., Hulsen, Madeleine, Kral, Marijke, Camp, G.
Publikováno v:
van Loon, A M, Van der Neut, I, Bakker, M, Ackermans, K, Hulsen, M, Kral, M & Camp, G 2022, Eindrapportage iXperium Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict : Opbrengsten van vier jaar onderzoekend ontwerpen . iXperium Centre of Expertise Leren met ict, Nijmegen .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e37440282c8c6e16c5935032a72faad4
https://research.ou.nl/en/publications/371a19b7-dc24-4111-9c25-f8c439fe7511
https://research.ou.nl/en/publications/371a19b7-dc24-4111-9c25-f8c439fe7511
Autor:
Ackermans, K., Bakker, Marjoke, Gorissen, Pierre, van Loon, Anne-Marieke, Camp, G., Kral, Marijke
Publikováno v:
Ackermans, K, Bakker, M, Gorissen, P, van Loon, A-M, Camp, G & Kral, M 2021, ' Measuring the Development of ICT Skills for Personalized Learning : Developing an Instrument for Dutch Primary Education ', EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21-27/08/21 pp. 251 . https://doi.org/10.13140/RG.2.2.14161.04964
ISSUE=19;TITLE=EARLI 2021
ISSUE=19;TITLE=EARLI 2021
Our study investigates the development and validation of a questionnaire for competencies learners need to learn in a personalized way using ICT. 9 Dutch schools for primary education collaborate to make personalized learning with ICT evidence-inform
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45ecf4b3ef279592165b2a1c14274e31
https://research.ou.nl/en/publications/fd053509-d8f1-4977-8f13-4531ca474996
https://research.ou.nl/en/publications/fd053509-d8f1-4977-8f13-4531ca474996
Autor:
Ganzeboom, Mario m.ganzeboom@let.ru.nl, Bakker, Marjoke, Beijer, Lilian, Rietveld, Toni, Strik, Helmer
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jul2018, Vol. 49 Issue 4, p761-774. 14p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 5 Charts.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jul2016, Vol. 47 Issue 4, p633-648. 16p. 2 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 5 Charts.