Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Baker ET"'
Autor:
Anne Sophie-Aubin et Joli-Anne Mercier, Shirley Gray, Thierry Mélinge, Cecília Borges, Suzanne Guay, Alain Lefebvre, Paula L. Bush, Enrique García Bengoechea, Katherine Baker et Sandy Farr, Margaret Amos
Publikováno v:
Éducation et Socialisation, Vol 45 (2017)
La collaboration entre chercheurs et praticiens semble de plus en plus sollicitée dans une visée de développement professionnel des enseignants, tandis que la recherche-action apparait comme une voie privilégiée pour la mise en œuvre de disposi
Autor:
Cecília Borges, Enrique García Bengoechea, Shirley Gray, Paula Bush, Suzanne Guay, Alain Lefebvre, Katherine Baker et Sandy Farr, Thierry Mélinge, Margaret Amos, Anne Sophie-Aubin et Joli-Anne Mercier
Publikováno v:
Éducation et Socialisation, Vol 45
Collaboration between researchers and practitioners has become more and more requested with regard to teacher professional development. Action-research presents itself as a way to implement devices of support aimed at establishing communities of prac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/239bfbf7777648e7a12b8b552cb97834
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.