Zobrazeno 1 - 10
of 433
pro vyhledávání: '"Baker BJ"'
Autor:
Tierney, W, Hardy, J, Ebersole, CR, Viganola, D, Clemente, EG, Gordon, M, Hoogeveen, S, Haaf, J, Dreber, A, Johannesson, M, Pfeiffer, T, Huang, JL, Vaughn, LA, DeMarree, K, Igou, ER, Chapman, H, Gantman, A, Vanaman, M, Wylie, J, Storbeck, J, Andreychik, MR, McPhetres, J, Uhlmann, EL, Abraham, AT, Adamkovic, M, Adam-Troian, J, Agadullina, E, Akkas, H, Amir, D, Anne, M, Arbeau, KJ, Arnestad, MN, Aruta, JJB, Ashraf, M, Azar, OH, Baker, BJ, Baník, G, Barbosa, S, Mendes, AB, Baskin, E, Bauman, CW, Bavolar, J, Beckman, SE, Bendixen, T, Benjamin, AS, Berkers, RMWJ, Bhattacharjee, A, Bodily, SE, Bottom, V, Brick, C, Brigden, N, Brown, SEV, Buckley, J, Butterfield, ME, Caton, NR, Chen, Z, Chen, JF, Chen, F, Christensen, I, Cicerali, EE, Columbus, S, Cox, DJ, Cracco, E, Crafa, D, Cummins, J, Cutler, J, Dahms, ZO, Danvers, AF, Daum-Avital, L, Dawson, IGJ, Day, MV, Deprez, PO, Dietl, E, Dimant, E, Dogan, G, Domurat, A, Dores Cruz, TD, du Plessis, C, Dubrov, D, Dwibedi, E, Elbaek, CT, Elsherif, MM, Evans, TR, Field, SM, Firat, M, Francis, Z, Ganzach, Y, Gautam, R, Gearin, B, Geiger, SJ, Ghasemi, O, Graf-Vlachy, L, Gram, L, Grigoryev, D, Guadagno, RE, Hafenbrack, AC, Hafenbrädl, S, Hagen, L, Hagmann, D, Hammersley, JJ
How can we maximize what is learned from a replication study? In the creative destruction approach to replication, the original hypothesis is compared not only to the null hypothesis, but also to predictions derived from multiple alternative theoreti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a6bc621386bc501a6dcf515eaedde264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.