Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Baker, Sara T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Jun2023, Vol. 31 Issue 2, p372-384. 13p. 1 Diagram.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity September 2021 41
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2020 50 Part 2:46-54
Autor:
Bailey, Julie1 jb658@cam.ac.uk, Baker, Sara T.1
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Autumn2022, Vol. 46 Issue 2, p32-36. 5p.
Publikováno v:
The Journal of General Education, 2018 Mar 01. 65(3-4), 264-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/jgeneeduc.65.3-4.0264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology December 2016 91:124-149
This pilot study compared autistic (N = 15) and non-autistic (N = 19) adults in a systemizing (physics reasoning) task using observational measures of attention, reasoning, and communication. Autistic adults mentioned more non-salient details (autist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bf06519c55a960974d1ffb1d33af304f
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343143
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343143
Playful learning has garnered supporters, and research evidence, but can also be seen as nebulous and therefore reliant on practitioners’ intuitions in early education settings. In this paper we offer an explicit theoretical account, grounded in de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e2de4db4d34ba691f74ae64e778d90d
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/330175
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/330175