Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Baker, ST"'
Participatory approaches to play research emphasise the active engagement of key stakeholders in all aspects of the research. Ranging from children, parents and educators to policy makers, the Centre for Research on Play in Education, Development and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b75519eb3d0991cf2fbfac0d2e03d3b1
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/314905
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/314905
Autor:
Cotton, Joanne, Baker, ST
Objective To facilitate future outcome studies, we aimed to develop a robust and replicable method for estimating a categorical and dimensional measure of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-5 (DSM-5) attention deficit hyperactivity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f73de863e3c115106c98604a20265b5a
Developing subject comprehension and critical thinking are both key goals of higher education. However, whilst the former is, on the whole, successfully cultivated in undergraduate students, the latter is not. Few empirical studies have investigated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cb7b380f2446d6dd6cbced07cdf47398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.