Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Baker, Richard J."'
Autor:
Baker, Richard J.
This quasi-phenomenological study identified the common lived classroom experiences of high school (grades 9-12) teachers who used the Teaching Proficiency through Reading and Storytelling (TPRS) method of world language instruction. The study also e
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10646025
Publikováno v:
In Medicine March 2023 51(3):147-158
Autor:
Wijetunga, Imeshi, Ecuyer, Clare, Martinez-Lopez, Sonsoles, Jameel, Muhammad, Baker, Richard J., Welberry Smith, Matthew, Patel, Chirag, Weston, Michael, Ahmad, Niaz *
Publikováno v:
In American Journal of Transplantation November 2018 18(11):2679-2688
Publikováno v:
In Medicine September 2015 43(9):497-506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hew, Eun Yee, Kessaris, Nicos, Stojanovic, Jelena, Jones, Helen, Christian, Martin, Edwards, Anusha, Milford, David V., Ognjanovic, Milos, Shenoy, Mohan, Baker, Richard J., Marks, Stephen D.
Publikováno v:
Pediatric Nephrology; Feb2023, Vol. 38 Issue 2, p529-535, 7p, 7 Charts, 1 Graph
Autor:
Baker, Richard J.1 Richard-j.baker@nhs.net, Marks, Stephen D.2,3
Publikováno v:
Pediatric Nephrology. Apr2019, Vol. 34 Issue 4, p599-603. 5p. 1 Chart.
Autor:
Baker, Richard J.
Publikováno v:
In Medicine 2011 39(8):448-455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.