Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Baker, Kristin Keglovitz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Comulada, Warren Scott, Step, Mary, Fletcher, Jesse B, Tanner, Amanda E, Dowshen, Nadia L, Arayasirikul, Sean, Baker, Kristin Keglovitz, Zuniga, James, Swendeman, Dallas, Medich, Melissa, Kao, Uyen H, Northrup, Adam, Nieto, Omar, Brooks, Ronald A, Group, Projects Of National Significance Social Media Initiative Study
BACKGROUND Consistent with young adults’ penchant for digital communication, young adults living with HIV use digital communication media to seek out health information. Understanding the types of health information sought online and the characteri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::55c2015c4fb0cef6c89a1170cf0eaa7d
https://escholarship.org/uc/item/37f0r7wh
https://escholarship.org/uc/item/37f0r7wh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pyra, Maria, Rusie, Laura, Castro, Michael, Baker, Kristin Keglovitz, McNulty, Moira, Bohm, Nick, Prokurat, Andrei, Schneider, John
Publikováno v:
AIDS (02699370); Nov2020, Vol. 34 Issue 13, p1951-1957, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.