Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Bajic, Daniel"'
Autor:
Bajic, Daniel Andrew.
Publikováno v:
Connect to a 24 p. preview or request complete full text in PDF format. Access restricted to UC campuses
Thesis (Ph. D.)--University of California, San Diego, 2009.
Title from first page of PDF file (viewed September 15, 2009). Available via ProQuest Digital Dissertations. Vita. Includes bibliographical references.
Title from first page of PDF file (viewed September 15, 2009). Available via ProQuest Digital Dissertations. Vita. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/ucsd/fullcit?p3369155
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology June 2014 122:62-74
Publikováno v:
In Journal of Applied Research in Memory and Cognition March 2013 2(1):25-32
Autor:
Rickard, Timothy C., Bajic, Daniel
Publikováno v:
In Cognitive Psychology 2004 48(3):243-294
Autor:
Bajic, Daniel1, Rickard, Timothy1 trickard@ucsd.edu
Publikováno v:
Memory & Cognition. Oct2011, Vol. 39 Issue 7, p1147-1161. 15p.
Autor:
Rickard, Timothy C.1 trickard@ucsd.edu, Bajic, Daniel1
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory & Cognition. Jul2005, Vol. 31 Issue 4, p750-767. 18p.
Autor:
Rickard, Timothy C.1 trickard@ucsd.edu, Bajic, Daniel1
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory & Cognition. Nov2003, Vol. 29 Issue 6, p1381-1386. 6p.
Autor:
Bajic, Daniel Andrew
Publikováno v:
Bajic, Daniel Andrew. (2009). The temporal dynamics of strategy execution in cognitive skill learning. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2f49d177
The transition from algorithmic to memory-based performance is a core component of cognitive skill learning. E.g., an arithmetic problem such as 4 x 3 may initially be solved with a repeated addition algorithm (4 + 4 + 4), but with practice the answe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::960eda0740f1a1447df0b01e5ecb5af1
http://n2t.net/ark:/20775/bb6520063k
http://n2t.net/ark:/20775/bb6520063k
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.