Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Baird, William H"'
Autor:
Hamza-Lup, Felix G., Baird, William H.
Publikováno v:
EuroHaptics, 2012, pp. 181-192
Multimodal simulations augment the presentation of abstract concepts facilitating theoretical models understanding and learning. Most simulations only engage two of our five senses: sight and hearing. If we employ additional sensory communication cha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.03265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Currier, Mark A 1, 2, Eshun, Francis K 1, 3, Sholl, Allyson 4, Chernoguz, Artur 5, Crawford, Kelly 5, Divanovic, Senad 4, Boon, Louis 6, Goins, William F 7, Frischer, Jason S 5, Collins, Margaret H 8, Leddon, Jennifer L 1, 2, Baird, William H 1, Haseley, Amy 9, Streby, Keri A 10, Wang, Pin-Yi 1, 2, Hendrickson, Brett W 11, Brekken, Rolf A 12, Kaur, Balveen 9, Hildeman, David 4, Cripe, Timothy P 1, 2, 10, *
Publikováno v:
In Molecular Therapy May 2013 21(5):1014-1023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baird, William H.
Cancer remains one of the scourges of modern life despite our radical advances in medical technology and treatment. The need for improved therapies is apparent in the pediatric sarcoma population, including patients with rhabdomyosarcoma, who have a
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1307443026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.