Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"Bailey Julia V"'
Autor:
Lohan Maria, Gillespie Kathryn, Aventin Áine, Gough Aisling, Warren Emily, Lewis Ruth, Buckley Kelly, McShane Theresa, Brennan-Wilson Aoibheann, Lagdon Susan, Adara Linda, McDaid Lisa, French Rebecca, Young Honor, McDowell Clíona, Logan Danielle, Toase Sorcha, Hunter Rachael M, Gabrio Andrea, Clarke Mike, O’Hare Liam, Bonell Chris, Bailey Julia V, White James
Publikováno v:
Public Health Research, Vol 11, Iss 08 (2023)
Background The need to engage boys in gender-transformative relationships and sexuality education (RSE) to reduce adolescent pregnancy is endorsed by the World Health Organization and the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organizati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cda54b6def944b08941ae7e255eed43a
Autor:
South, Annabelle1 (AUTHOR) a.south@ucl.ac.uk, Bailey, Julia V.2 (AUTHOR), Parmar, Mahesh K. B.1 (AUTHOR), Vale, Claire L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Implementation Science. 2/1/2024, Vol. 19 Issue 1, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sexual and Reproductive Health Matters, 2020 Dec 01. 28(1), 113-128.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48617620
Autor:
D'Souza, Preethy1 (AUTHOR), Bailey, Julia V.2 (AUTHOR), Stephenson, Judith3 (AUTHOR), Oliver, Sandy1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Contraception & Reproductive Health Care. Oct2022, Vol. 27 Issue 5, p364-372. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.