Zobrazeno 1 - 10
of 378
pro vyhledávání: '"Bailey Drew"'
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 5, Iss 1, Pp 11-46 (2022)
Challenges to measuring students’ attitudes toward statistics remain despite decades of focused research. Measuring the expectancy-value theory (EVT) Cost construct has been especially challenging owing in part to the historical lack of research ab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57f9b6bf9f2e4e65af775565cba5bfcb
Autor:
Tate, Tamara P. a, ⁎, Steiss, Jacob a, Bailey, Drew a, Graham, Steve b, Moon, Youngsun a, Ritchie, Daniel a, Tseng, Waverly a, Warschauer, Mark a
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence December 2024 7
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2024 243
Autor:
Guo, Siling, Bailey, Drew H., Rhodes, Katherine, Begolli, Kreshnik Nasi, Bermudez, Vanessa N., Lawrence, LuEttaMae, Alvarez-Vargas, Daniela, Acevedo-Farag, Lourdes M., Ahn, June, Bustamante, Andres S., Richland, Lindsey E.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2024 92
Autor:
Alvarez-Vargas, Daniela, Begolli, Kreshnik Nasi, Choc, Marsha, Acevedo-Farag, Lourdes M., Bailey, Drew H., Richland, Lindsey, Bustamante, Andres
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology March 2024 239
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Using an additional decade of CNLSY data, this study replicated and extended Deming's (2009) evaluation of Head Start's life-cycle skill formation impacts in three ways. Extending the measurement interval for Deming's adulthood outcomes, we found no
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.01954
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2023 65:261-274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.