Zobrazeno 1 - 10
of 418
pro vyhledávání: '"Bailey, Karen"'
Autor:
Kerr, Cicely, Denee, Tom, Vincent, Sally-Anne, Bailey, Karen M., Young, Allan H., Rathod, Shanaya, Desai, Mitesh, Baldock, Laura, Jacobsen, Nick
Publikováno v:
In Acta Psychologica October 2023 240
Publikováno v:
Journal of Applied Meteorology and Climatology, 2021 Jul 01. 60(7), 967-979.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27071948
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mackenzie, Danielle, Briatico, Daniel, Livingston, Michael H, Beshay, Tony, Robinson, Tessa, Farrokhyar, Forough, Bailey, Karen
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Surgery May 2022 57(5):903-907
Autor:
Bailey, Karen M1 (AUTHOR), Sahota, Navdeep1 (AUTHOR), To, Uyen2 (AUTHOR), Hedera, Peter3,4 (AUTHOR) peter.hedera@louisville.edu
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases. 6/22/2023, Vol. 18 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, Karen
Publikováno v:
Masters Theses.
This thesis provides the theoretic framework along with the research into site, program and precedent to support a design proposal for Arrowmont at Loghaven. The goal was to show that spatial organization that both differentiates and unites opposites
Externí odkaz:
http://trace.tennessee.edu/utk_gradthes/507
Autor:
Bailey, Karen M., Drake, Michael D., Salerno, Jon, Cassidy, Lin, Gaughan, Andrea E., Stevens, Forrest R., Pricope, Narcisa G., Woodward, Kyle D., Luwaya, Henry Maseka, Hartter, Joel
Publikováno v:
In Applied Geography December 2020 125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, Karen Renee.
Five semi-structured interviews were held with key informants of various organisations both on and off campus in order to gain an understanding of the context of drug-taking by university students in Pietermaritzburg. Thereafter, an holistic, single
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/3299