Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Bailey, Julie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, Julie1 jb658@cam.ac.uk, Baker, Sara T.1
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Autumn2022, Vol. 46 Issue 2, p32-36. 5p.
This pilot study compared autistic (N = 15) and non-autistic (N = 19) adults in a systemizing (physics reasoning) task using observational measures of attention, reasoning, and communication. Autistic adults mentioned more non-salient details (autist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bf06519c55a960974d1ffb1d33af304f
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343143
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, Julie R, Javidnia, Prisca E, Jianbin Mao, Borsa, Alexander, Hawryluk, Emily, Gubernick, Steven I, De La Motte, Anna, Fonseca, Eileen, Karantzoulis, Stella, Reaney, Matthew, Saretsky, Todd L
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::076325e7135906ef18f65646c6b79149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 2010 18(16):1703-1713
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.