Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Bailey, Jill"'
Autor:
Reen, Gurpreet K1,2 gurpreet.reen@psy.ox.ac.uk, Bailey, Jill2, McGuigan, Lorna2, Bloodworth, Natasha1,2, Nawaz, Rasanat Fatima1,3, Vincent, Charles1,2
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Aug2021, Vol. 30 Issue 8, p1173-1186. 14p. 4 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gareau, Sarah, Bailey, Jill, Halberstadt, Elizabeth S., James, Tiffany, Kenison, Kelli, Robb, Sara Wagner, Rolke, Laura, Taylor, Chris, Wagner, Peggy
Supplemental material, sj-pdf-2-jhp-10.1177_00221678221130830 for COVID-19 in South Carolina: Experiences Using Facebook as a Self-Organizing Tool for Grassroots Advocacy, Education, and Social Support by Sarah Gareau, Jill Bailey, Elizabeth S. Halbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::037c91c5b7d56a9c62c85d8bdd69702c
Autor:
Gareau, Sarah, Bailey, Jill, Halberstadt, Elizabeth S., James, Tiffany, Kenison, Kelli, Robb, Sara Wagner, Rolke, Laura, Taylor, Chris, Wagner, Peggy
Supplemental material, sj-pdf-1-jhp-10.1177_00221678221130830 for COVID-19 in South Carolina: Experiences Using Facebook as a Self-Organizing Tool for Grassroots Advocacy, Education, and Social Support by Sarah Gareau, Jill Bailey, Elizabeth S. Halbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::89df7b1e2f908c042b13695320cf2111
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2004 Apr 01. 149(1), 5-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26234637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.