Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Bailet, Laura L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Piasta, Shayne B., Logan, Jessica A.R., Thomas, Leiah J.G., Zettler-Greeley, Cynthia M., Bailet, Laura L., Lewis, Kandia
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2021 54:31-43
Autor:
Thomas, Leiah J.G. ⁎, Gerde, Hope K., Piasta, Shayne B., Logan, Jessica A.R., Bailet, Laura L., Zettler-Greeley, Cynthia M.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2020 51:392-402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Piasta, Shayne B., Hudson, Alida, Sayers, Robin, Logan, Jessica A. R., Lewis, Kandia, Zettler-Greeley, Cynthia M., Bailet, Laura L.
Supplemental material, sj-docx-1-jei-10.1177_10538151231155411 for Small-Group Emergent Literacy Intervention Dosage in Preschool: Patterns and Predictors by Shayne B. Piasta, Alida Hudson, Robin Sayers, Jessica A. R. Logan, Kandia Lewis, Cynthia M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::812e88e2a02c64c7087e159c50b3dcd6
Autor:
Piasta, Shayne B., Logan, Jessica A. R., Zettler-Greeley, Cynthia M., Bailet, Laura L., Lewis, Kandia, Thomas, Leiah J. G.
Supplemental material, sj-docx-1-ldx-10.1177_00222194221079355 for Small-Group, Emergent Literacy Intervention Under Two Implementation Models: Intent-to-Treat and Dosage Effects for Preschoolers At-Risk for Reading Difficulties by Shayne B. Piasta,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a1e6363d33f7f6eb43f6e8026c6851a
Autor:
Thomas, Leiah J. G., Piasta, Shayne B., Bailet, Laura L., Zettler‐Greeley, Cynthia M., Lewis, Kandia
Publikováno v:
The Reading Teacher; January 2023, Vol. 76 Issue: 4 p421-428, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.