Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Baier, Diane"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baier, Diane1 (AUTHOR) diane.baier@univie.ac.at, Ansorge, Ulrich1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Visual Cognition. Jan2020, Vol. 28 Issue 1, p10-32. 23p.
Our auditory sense allows us to constantly monitor our surroundings for potentially hazardous events. It may be for that reason that listeners are particularly sensitive to sounds indicating looming auditory objects. Researchers have elicited and stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d501272cf7d2af0d062855d34e07d29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toth, Brigitta, Ignatiadis, Karolina, Pfenningschmidt, Regina, Baier, Diane, Hanke, Sophie, Baumgartner, Robert, Greif, Tobias
EEG data recorded from 23 normal-hearing listeners with individual structural MRI scans and EEG electrode positions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b8f73017ee025f91649e2d83a83abebd
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
According to linguistic relativity, the structure of a language influences its speaker’s cognition. To examine the generalization to non-linguistic tasks, we compared Korean and German native speakers. In Korean, a grammatical distinction forces to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::12d1756e472b988d069fe224fee1104a
https://escholarship.org/uc/item/2f81x3ns
https://escholarship.org/uc/item/2f81x3ns
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.