Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"Baharom, S."'
Autor:
Baharom, S.
The introduction of mobile learning in higher education institutions (HEIs) in Malaysia is an instinctive course of action in response to the high increase in rates of mobile phone ownership amongst higher education (HE) students. Mobile learning enc
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.575067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mhaya, Akram M.1 (AUTHOR) akrammhaya1985@gmail.com, Baharom, S.1 (AUTHOR) shahrizan@ukm.edu.my, Baghban, Mohammad Hajmohammadian2 (AUTHOR) shahrizan@ukm.edu.my, Nehdi, Moncef L.3 (AUTHOR) shahrizan@ukm.edu.my, Faridmehr, Iman4 (AUTHOR) s.k.k-co@live.com, Huseien, Ghasan Fahim5 (AUTHOR) bdggfh@nus.edu.sg, Algaifi, Hassan Amer6 (AUTHOR) enghas78@gmail.com, Ismail, Mohammad7 (AUTHOR) shahrizan@ukm.edu.my
Publikováno v:
Polymers (20734360). Jun2022, Vol. 14 Issue 11, p2294-2294. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.