Zobrazeno 1 - 10
of 286
pro vyhledávání: '"Bagnall, R."'
Autor:
Wendrich, W. Z., Tomber, R. S., Sidebotham, S. E., Harrell, J. A., Cappers, R. T. J., Bagnall, R. S.
Publikováno v:
Journal of the Economic and Social History of the Orient, 2003 Jan 01. 46(1), 46-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3632804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bagnall, R.1,2 (AUTHOR), Li, S.3 (AUTHOR), Ranpura, G.3 (AUTHOR), Holliday, M.3 (AUTHOR), Hanna, B.4 (AUTHOR), Ingles, J.5,6 (AUTHOR), Kumar, S.7 (AUTHOR), Semsarian, C.2,3,6 (AUTHOR), Lim, S.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Heart, Lung & Circulation. 2024 Supplement 3, Vol. 33, pS97-S98. 2p.
Autor:
Bagnall, R. G.
This study is an evaluation of the study-research group technique as it was applied to a program of liberal adult education in New Zealand. It is argued that techniques of instruction commonly used in the teaching of research-based subjects are large
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/20483
Autor:
Bagnall, R. H.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 1956.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 87-90).
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 87-90).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/48935121.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howie, P.1 (AUTHOR) peter.howie@griffithuni.edu.au, Bagnall, R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Social Research Methodology. Jul2017, Vol. 20 Issue 4, p401-410. 10p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.