Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Bagiati, Aikaterini"'
Autor:
Bagiati, Aikaterini, Salazar Gómez, Andrés Felipe, Masic, Admir, Cook, Lana, Sastry, Anjali, Westerman, George, Breazeal, Cynthia, Kumar, Vijay, Kennedy, Kathleen, Sarma, Sanjay
Publikováno v:
Towards a new future in engineering education, new scenarios that european alliances of tech universities open up.
The rapid pace of change in technology, business models, and work practices is causing ever-increasing strain on the global workforce. Companies in every industry need to train professionals with updated skill-sets in a rapid and continuous manner. H
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2014, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Other repository
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________88::71ad2f23f33daea644e0920c13781eae
https://hdl.handle.net/1721.1/129429
https://hdl.handle.net/1721.1/129429
Publikováno v:
MIT Web Domain
In the summer of 2014, 30 students from the Singapore University of Technology and Design and 6 students from the Massachusetts Institute of Technology participated in a 10-week Global Leadership Program (GLP) in Cambridge, Massachusetts. GLP provide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________88::92ebdccdc91a794617377f29d4398477
https://orcid.org/0000-0002-1912-3372
https://orcid.org/0000-0002-1912-3372
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Student Affairs Research & Practice; Fall2017, Vol. 54 Issue 3, p286-302, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL); 2015, p39-42, 4p
Publikováno v:
2014 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) Proceedings; 2014, p1-8, 8p
Publikováno v:
Children, Youth & Environments; 2011, Vol. 21 Issue 2, p212-235, 24p