Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Bagheri Noaparast, Khosrow"'
Autor:
Bagheri Noaparast, Khosrow, author
Publikováno v:
Ali Shariati and the Future of Social Theory: Religion, Revolution, and the Role of the Intellectual. :212-225
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Analysis and Metaphysics. (12):195-209
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=137910
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies; Apr2023, Vol. 71 Issue 2, p195-212, 18p
Publikováno v:
Berndt, Constanze [Hrsg.]; Häcker, Thomas [Hrsg.]; Walm, Maik [Hrsg.]: Ethik in pädagogischen Beziehungen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 65-76
Ethik in pädagogischen Beziehungen ISBN: 9783781525207
Ethik in pädagogischen Beziehungen ISBN: 9783781525207
Berndt, Constanze [Hrsg.]; Häcker, Thomas [Hrsg.]; Walm, Maik [Hrsg.]: Ethik in pädagogischen Beziehungen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 65-76
We attempt to introduce the Islamic approach to social and moral education in te
We attempt to introduce the Islamic approach to social and moral education in te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b10575ed2227e188ca5a1c81a37c3170
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/25282/
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/25282/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bagheri Noaparast, Khosrow1 khbagheri@ut.ac.ir
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Jul2018, Vol. 50 Issue 8, p776-785. 10p.
Publikováno v:
Philosophical Psychology; Oct2022, Vol. 35 Issue 7, p991-1014, 24p
Autor:
Bagheri Noaparast, Khosrow1 (AUTHOR) khbagheri@ut.ac.ir
Publikováno v:
International Journal of Children's Spirituality. Feb2013, Vol. 18 Issue 1, p46-61. 16p. 1 Chart.
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education; Nov2019, Vol. 35 Issue 3, p230-238, 9p