Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Baer, Matthias"'
Publikováno v:
Bildung und Erziehung; Jan2023, Vol. 76 Issue 1, p43-60, 18p
Zeitschrift für Hochschulentwicklung
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development)
Die Studie verfolgte das Ziel, videobasiert (ko-)konstruktivistische und kompetenzorientierte, adaptive Lehrkompetenz bei
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development)
Die Studie verfolgte das Ziel, videobasiert (ko-)konstruktivistische und kompetenzorientierte, adaptive Lehrkompetenz bei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::017f26500e09207c68db384d886970c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Poster published at the FLAIR 2018 conference. The linear chirp of a QCL was modelled by assuming a 1. order low-pass characteristic.
{"references":["Schwaighofer, M. Brandstetter, B. Lendl, Quantum cascade lasers (QCLs) in biomedical spectrosco
{"references":["Schwaighofer, M. Brandstetter, B. Lendl, Quantum cascade lasers (QCLs) in biomedical spectrosco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98e4f79b74093319107740f4fd6e0824
Autor:
Mannil, Manoj, Hickethier, Tilman, von Spiczak, Jochen, Baer, Matthias, Henning, André, Hertel, Madeleine, Schmidt, Bernhard, Flohr, Thomas, Maintz, David, Alkadhi, Hatem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::c668e9c3560ec2d78b66ab262229a995
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/140456/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/140456/
Autor:
Buholzer, Alois1 (AUTHOR) alois.buholzer@phlu.ch, Baer, Matthias2,3 (AUTHOR), Zulliger, Sandra1 (AUTHOR), Torchetti, Loredana4 (AUTHOR), Ruelmann, Merle1 (AUTHOR), Häfliger, Andrea1 (AUTHOR), Lötscher, Hanni1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft (Springer Science & Business Media B.V.). 2020, Vol. 48 Issue 4, p629-661. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.