Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Badu, E.E."'
Autor:
Badu, E.E., Badu, Christy
Publikováno v:
Information Technologist (The); Vol 13, No 2 (2016); 29-37
This study explored the awareness, characteristics, benefits and challenges of the adoption of Community of Practice (CoP) in University of Ghana using some aspects of the grounded theory approach A qualitative design was used for this study.. Twenty
The poor performance of students in the various universities has been attributed to the inability of students to effectively retrieve information for academic work. The purpose of the study was to investigate the prospects and challenges of informati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::2cc53d83e8a1a6030166aa3c44e7c27b
http://purl.umn.edu/96831
http://purl.umn.edu/96831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.